sobota, 20 czerwca 2015

Paczka od Ali! - Letterki Jewellery ♥♥

Hej!
Dosyć dawno przyszła do mnie paczka od Ali, z bloga Letterka Jewellery!
Pomogłam edytować jej kilka filmików, a ona w zamian wysłała mi paczkę z przydasiami do modeliny! Bardzo Ci za to dziękuje <3
Wszystko mi się na pewno przyda, niektóre rzeczy, a nawet większość JUŻ nawet zużyłam ^^
Liścik

Woreczki strunowe


Dużoo modeliny :D


Serwetki


Kolczyki z plasterków fimo ♥


Dużo półfabrykatów


Łańcuszki i bazy do bransoletek


Brokaty


Patyczki fimo, kokardka, pudełeczko, nożyk i fiolki


Bazy ze sznurków skręcanych


Microkulki i mini


Microkulki


Posypki *-*


Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuje za tą paczkę <3333
Do napisania, paa :*


1 komentarz:

  1. Zawsze gdy robię zakupy uzupełniające moje "zasoby modelinowe" to najbardziej cieszę się właśnie z takich bajerów :D Paczka bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń